چکاوک


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
به وب سایت من خوش امدید
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



طراحی لوگو
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : دو شنبه 13 بهمن 1399

طراحی لوگو

طراحی لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از علائم دیداری است به‌طوری که با سبک حروف یا قلم خاصی تنظیم شده یا با اشکال تصویری به صورت ویژه (و نه الزاماً خوانا) چیده شده‌است. شکل، رنگ، سبک حروف و … باید مشخصاً از دیگر علایم مشابه دیگر متفاوت باشد.

همانگونه که می دانید هر شرکت، اداره، سازمان و یا نهاد خصوصی و دولتی با یک “نماد” یا “نشانه” شناخته می شود. به عنوان مثال شرکت ایران خودرو با آرم “اسب” (سمند) شناخته شده است. این امر به نحوی “برندیگ” و برند سازی برای آن شرکت است.

برندیگ و هویت بصری شاخه ای از حوزه تبلیغات و بازاریابی است که با زیبایی شناسی بصری در حوزه گرافیک و طراحی عجین شده است.طراحی لوگو ی حرفه ای با لوگو ریوال یا نماد یک شرکت خوب،  می بایست دارای خصوصیاتی ارزشی اقتصادی و هنری والایی باشد تا بتواند به صورت اجمالی معرف آن شرکت یا ارگان در کوتاه ترین زمان ممکن باشد. شرکت های زیادی در دنیا امروزه از امر برندیگ برای مطرح شدن و رقابت استفاده می کنند.

نمایش بیشتر

به صورت کوتاه  اگر شما یک شرکت داشته باشید و یک نماد را برای شرکتتان معرفی کنید و سالیان متمادی با همان نماد کار کنید. مردم شما را با آن نماد می شناسند. و حتی اگر تعداد شعبه های متعددی در شهر و کشور داشته باشید، مردم صرفا جهت مراجعه به این شعب در شهر به دنبال نماد و آرم شرکت شما خواهند گشت.

تفاوت نوشته با آرم و لوگو و لوگو تایپ در این است که صرفا شما را متمایز می کند و این امر بسیار مهم خواهد بود، نماد بانک ملت را در نظر بگیرید شما اگر در خیابانی نا آشنا به دنبال این بانک بگردید صرفا چشم و ذهن شما به دنبال نماد این بانک خواهد گشت، حال اگر در یک خیابان به دنبال یه بانک با نوشته معمولی بودید چقدر سخت تر بود. این تنها بخش کوچکی از برند سازی و نماد سازی در تبلیغات است. از آنجایی که در این بخش قصد بر توضیح “ساخت آرم و نشان تجاری توسط طراحان حرفه ای” در مدیوم رسانه ای داریم این مبحث را در اینجا خاتمه داده و به “طراحی آرم” و یا “نشان واره” خواهیم پرداخت.

لوگو

در بالا به صورت اجمالی در رابطه با آرم و لوگو توضیح داده شد. طراحی لوگو حرفه ای با لوگو ریوال دارای یک خاصیت بصری است اما در رسانه و مدیا شما با حرکت، صدا و در کل متغییرهای بصری و شنیداری روبرو هستید. حال این به چه معنی است؟

با یک مثال ساده شروع خواهیم کرد قطعا همه ما با سری اول موبایل های که در ایران ورود پیدا کرداند  آشنا هستیم، شرکت Nokia جزوه همین دسته از بازار رقابتی در ایران بوده است. اگر از شما بپرسم لوگو شرکت نوکیا چیست؟ در جواب چه خواهید گفت ؟
دو دست که همدیگر را می فشارند؟ یک دست کودک و یک دست مسنتر !

قطعا شما در همین حین که به این تصویر را تجسم نمودید، صدایی نیز به ذهنتان خطور کرد، که آن هم مختص به شرکت نوکیا خواهد بود.

باید به شما بگویم شما درست تصور کرده اید با این تفاوت که لوگوی شرکت نوکیا  این میباشد و آن چیزی که شما بیان نموده اید خدمات طراحی لوگو  شرکت نوکیا بوده است.

حال چه سودی لوگو برای شما و تجارت شما خواهد داشت؟

انسان دارای حواس ۵ گانه است و این حواس به صورت ناخودآگاه بر روی ذهن شما تاثیر عمیقی خواهد داشت. بوی یک گل رز را می توانید تجسم کنید؟ این امر نشان می دهد حتی اگر گل رزی وجود نداشته باشد شما بوی آن را در ذهنتان ثبت و حتی قابلیت یاد آوری آن را نیز دارید. آرم استیشن می تواند دقیقا همین قابلیت را داشته باشد.

دقت کنید در جهان امروز و شما می بایست به صورت خیلی دقیق ، حساب شده و حرفه ای اقدام به تبلیغ نمایید این روش ها اعبارت اند از :

• آشنایی
• اعتماد سازی
• معرفی
• ایجاد نیاز
• فروش و خدمات
• پیگیری پس از فروش

شاید به نظر شما این مطالب چه ارتباطی به خدمات طراحی لوگو دارد، توجه داشته باشید نشان واره با وجود دارا بودن زیبایی بصری و شنیداری، اما در حوزه برندیگ قرار میگیرد.

طراحی لوگو تلفیقی از ماهیت و شاکله ی شرکت شماست. یک تبلیغ و لوگو که حتی بعد از مدت زمان استفاده از آن نیز هنوز جذاب و قابل تکرار و حتی به صورت فوکاهی مورد استفاده باشد، لوگو موفقی است به عنوان مثال “صاایران، هر روز بهتر از دیروز، دین، دین” این برندسازی آنقدر محبوب و موفق بوده است که حتی بعد از حیات بصری و شنیداری خود نیز امتداد داشته و بارها و بارها تکرار شده است.



:: برچسب‌ها: طراحی لوگو , لوگو , آرم , نشانه , طراحی لوگوی حرفه ای , طراحی لوگو شرکتی , لوگو چیست , طراحان لوگو ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
برای آموزش تعمیرات موبایل اولین قدم چیست؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 11 بهمن 1399

تعمیر موبایل

با توجه به رشد روز افزون فروش گوشی های موبایل، مخصوصا گوشی های هوشمند، نیاز به تعمیر موبایل به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرده است. یکی از سوالات بسیار مهم این است که برای آموزش تعمیرات موبایل باید چه مراحلی را طی کرد؟ با ما همراه باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم.

تعمیر موبایل

اگر قصد دارید تا تعمیرات موبایل را یاد بگیرید، چندین روش آموزشی پیش روی شما وجود دارد.

اولین گام این است که به سراغ دوره های آموزش آنلاین رفته و یا از ویدیو ها و کتاب های آموزشی استفاده کنید. نکته مهم این است که در این روش شما تنها در حال یادگیری موارد تئوری هستید و به همین دلیل بهتر است در کنار آن تلاش کنید تا با انجام کارهای عملی تجربه خود را افزایش دهید.

گام دیگر، رفتن به آموزشگاه های تعمیرات موبایل است. امروزه موسسات آموزشی بسیار زیادی در کشور وجود دارند که به شما کمک می کنند تا تعمیرات موبایل را یاد بگیرید.

روش سوم که اهمیت بسیار زیادی دارد این است که به سراغ افراد تعمیرکار حرفه ای رفته و دوره کارآموزی را نزد آن ها بگذرانید. اگر این روش را برای یادگیری تعمیرات موبایل انتخاب کنید، سرعت یادگیری شما به طرز چشمگیری افزایش پیدا می کند، چرا که شما در حال آموزش از طریق انجام کارهای عملی هستید.

حتی اگر مجبور شوید که از شهر خود خارج شده و مدتی را در شهر دیگری سپری کنید، باز هم این روش بسیار کارامد است. به عنوان مثال اگر یک تعمیرکار حرفه ای در جزیره کیش وجود دارد، پیشنهاد ما این است که اقدام به اجاره سوئیت کیش کرده و مدتی را در این جزیره بمانید و تحت نظر آن تعمیرکار دوره کارآموزی خود را سپری کنید. مطمئن باشید که پس از یادگیری این مهارت در مدت زمان کوتاهی تمامی مبالغ خرج شده به جیب شما باز می گردد.

سرفصل های آموزش تعمیر موبایل

تعمیرات موبایل خود به زیر مجموعه های مختلفی تقسیم می شود. در بخش اول تعمیرکاران به دو دسته تعمیرات نرم افزار و سخت افزار تقسیم می شوند.

در زیر مجموعه های هر یک شاهد بخش های مختلف هستیم. به عنوان مثال تعمیرکاران سخت افزار خود به بخش های دیگری مثل تعمیرکار CPU، تعمیرکار GPU، تعمیرکار دوربین، تعمیرکار صفحه نمایش و... تقسیم می شوند.

مطمئنا هر یک از این زیر مجموعه ها سرفصل های جداگانه دارند. به همین دلیل لازم است تا اول حوزه فعالیت خود را مشخص کرده و سپس با توجه به آن سرفصل های آموزشی را پیدا کنید.

بهترین مراکز آموزش تعمیر موبایل

آموزشگاه های مختلفی در سراسر کشور اقدام به تعلیم افراد در حوزه تعمیرات موبایل می کنند. اگر در شهرهای کوچک هستید، به شما پیشنهاد دهیم تا به سراغ شهرهای بزرگ مجاور رفته و در آموزشگاه های این شهرها، تعمیرات موبایل را فرا بگیرید.

اگر هم برای شما این امکان فراهم است تا به تهران بروید، پیشنهاد ما این است که به این شهر سفر کرده و در موسسات آموزشی آن ثبت نام کنید. البته باید پیش از انتخاب آموزشگاه حتما حوزه ای که قصد دارید تا در آن فعالیت کنید را مشخص کرده و سپس به سراغ آموزشگاه متناسب با آن حوزه بروید.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
فروش گان جراحی چگونه انجام می شود؟
نویسنده : ولی غلامی
تاریخ : شنبه 4 بهمن 1399

فروش گان جراحی | خرید لباس جراحی یکبار مصرف با قیمت مناسب 1399-1400 این لباس  نوعی لباس استریل بیمارستانی است که توسط جراحان و پرسنل اتاق عمل برای محافظت و جلوگیری از انتقال عفونت ، میکروب و هر گونه آلودگی احتمالی مورد استفاده قرار می گیرد . عموما گان های جراحی لباس هایی پشت باز هستند . گان جراحی عموما یک تکه یا دو تکه هستند ، دارای قدی نسبتا بلند و آستین های کش باف دارند .در تهیه این لباس از دو نوع مختلف پارچه استفاده می شود .

پارچه های یک بار مصرف(بی بافت)
پارچه های چند بار مصرف قابل شت و شو (بافت دار)

فروش گان جراحی یکبار مصرف

طرز پوشیدن گان جراجی :

طرز پوشیدن گان های جراحی برخلاف لباس های دیگه کاملا متفاوت هستش گان جراحی برخلاف لباس های دیگه دکمه یا …. نداره گان های جراحی گان های جراحی از جلو بدون هیچ دکمه ای هستن و جلو ای بسته دارن برای پوشیدن این  لباس ها شما باید اونارو از از جلو بپوشید پشت این لباس ها آزاده و از پشت این لباس ها با یه بند بسته میشن از ویژگی های این لباس ها میتونیم به راحتی این لباس ها اشاره کنیم .طرز پوشیدن گان جراحی برخلاف تصورش بسیار راحت میباشد اصلا هدف از ایجاد گان جراحی اینست که پوشیدن این لباس آسان باشد و بتوان به راحترین روش از این لباس استفاده کرد .

ویژگی گان جراحی یکبار مصرف

وزن کم
گرماژ۲۸،۳۰،۴۰
رنگ های آبی نفتی ،صورتی ،آبی آسمانی ،سفید
قیمت مناسب
دارای گان های چند بار مصرف


گان چیست و چه کاربردی دارد ؟

ما به طور کلی دو نوع گان داریم: گان های یکبار مصرف و گان های چندبار مصرف

گان یکبار مصرف: مزیتی که این گان ها دارند این است که بسیار سبک هستند و پوشیدن این گان ها برای جراح خیلی راحت است. و این گان ها با اتیلت اکساید یا گاما استریل شده و بدون بافت هستند. و از آ« جایی که یکبار مصرف هستند پس از استفاده  دور انداخته می شوند. مسئله ای که وجود دارد این است که این گان ها تاریخ انقضاء دارند و اگر 2هفته از تولید آن ا بگذرد دیگر قابل استفاده نیستند.

گان های چند بار مصرف: این گان ها در مقابل گان های چندبار مصرف هستند و هر بار که پزشک و کادر اتاق عمل از این گان ها  استفاده میکنند، این گان ها دوباره شست‌وشوی داده می شوند و استریل می شوند و دوباره مورد استفاده قرار می گیرند. این گان ها معمولاً از جنس پنبه یا پلی استر می باشند. وجود تار و پود در پارچه ای که به عنوان پارچه ی  گان استفاده می شود خیلی مناسب نیست. زیرا در بین تار و پود ها فضایی به وجود می آید که امکان حضور و رشد میکروارگانیسم ها وجود دارد. پس بهتر است که بافت پارچه گان به صورت تار و پود نباشد.

در تهیه ی  گان ها باید به یک سری از مسائل توجه شود:
مورد اول راحتی گان است. چون ممکن است یک پزشک ساعت ها در اتاق عمل مشغول به جراحی باشد و در نتیجه راحتی و سبک بودن آن گان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مورد بعدی این است که هوا باید از گان عبور کند چون کادر اتاق عمل ساعت های زیادی را از گان استفاده میکنند و اگر گان توانایی انتقال هوا را نداشته باشد باعث میشو افراد عرق کنند و حس نا خوشایندی داشته باشند. از طرفی میزان آلودگی زیست محیطی گان ها باید حتماً بررسی شود چون روزانه تعداد زیادی از گان های یکبار مصرف استفاده می شود و دور انداخته می شود. پس باید مراقب  بود تا خطرات جدی محیط زیستی به همراه نداشته باشد. مسئله مهمی که درباره گان ها وجود دارد میزان نفوذ میکروارگانیسم به گان است. گان ها از نظر هزینه ای که برای تولید و استریل کردن آن ها می شود باید بررسی شوند چون روزانه تعداد زیادی گان استفاده می شود و نباید هزینه خیلی زیادی برای بیمارستان و مراکز بهداشتی داشته باشد.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





آمار مطالب

:: کل مطالب : 62
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 3
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 64
:: بازدید ماه : 810
:: بازدید سال : 35655
:: بازدید کلی : 260337

RSS

Powered By
loxblog.Com